L’Arrels ha començat el 2026 recuperant les bones sensacions que el van acompanyar en el tram final del 2025, amb cinc victòries consecutives, entre lliga i copa Catalunya. La derrota de l’últim partit de l’any a la pista del Frederic Mistral va ser una ensopegada, però sembla que el primer equip torna amb les energies renovades.

L’equip que entrena Fran García es va imposar per 4-3 al Balaguer Comtat d’Urgell, que arribava després de dues derrotes seguides. David Alaball, pitxitxi de la categoria, va obrir el marcador ben aviat, en el minut 1, des del punt de penal. Tot i l’empat del conjunt lleidatà, Àlex Salat va tornar a avançar l’Arrels abans del descans, i després de la represa, dos gols de David i Ivan Alaball van situar el 4-1 a cinc minuts pel final. El Balaguer va retallar distàncies en els últims  minuts però els tres punts es van quedar al Bon Pastor.

Amb aquest triomf, l’Arrels escala fins a la quarta plaça i es manté a sis punts del líder, el Sant Joan Despí. El pròxim partit de l’AEFSA serà diumenge 18 de gener a les 19:30h, a la pista de l’Athletic Vilatorrada, un equip en zona de descens.

Derrota del Sènior B, que sumava quatre victòries seguides. L’equip de Paula Barrio va caure a la pista de la Montsant B. L’Arrels es va avançar, però els locals van dominar el marcador i es van endur els tres punts. El Sènior C, per la seva banda, va caure per 3-6 contra Les Glòries 2014 C. L’equip de Miguel García va arribar a dominar per 3-1 en el minut 14′, però en el segon temps, els visitants es van imposar clarament.

Bones sensacions

Després de la gran victòria d’abans de l’aturada per Nadal, el Juvenil A va tornar a puntuar aquesta jornada a la pista de Les Corts. El Juvenil B, en canvi, sí que va poder sumar el triomf, a casa contra l’Acció Sant Martí B. Els de Miguel García van dominar i no van deixar escapar la quarta victòria de la temporada.

El Cadet A va perdre a casa contra La Unión, en un partit molt difícil per l’equip de Jero de la Guia. Qui sí que va aconseguir el triomf és el Cadet B, que encadena sis victòries i és segon, en places de playoff d’ascens a Segona divisió i a només quatre punts del líder, el Coret.

L’Infantil de Marc Sánchez va perdre contra el Sant Andreu, líder de la classificació i que no ha deixat escapar cap punt en tota la lliga. L’Aleví, per la seva banda, va sumar el segon empat seguit, i s’allunya de la zona de descens.

El Benjamí va tancar la lliga amb un empat a casa contra l’Eixample. L’equip d’Ignacio Arenales només ha cedit dos punts en les 10 jornades disputades.

RESULTATS CAP DE SETMANA

COMPETICIÓ FEDERADA – jornada 11

Sènior A 4 – Balaguer Comtat d’Urgell 3 (j12)

Montsant B 4 – Sènior B 2

Sènior C 3 – Les Glòries 2014 C 6

UBAE Les Corts 4 – Juvenil A 4

Juvenil B 5 – Acció Sant Martí B 4

Cadet A 1 – La Unión 6

Cadet B 7 – Sant Antoni Futsal 1

Infantil 0 – Sant Andreu 5

Aleví 2 – Sant Andreu B 2

Benjamí 2 – Eixample 2