Activitats extraescolars
Escola Congrés-Indians
INSCRIPCIONS 25/26 OBERTES
INICI ACTIVITATS: DIMARTS 15 DE SETEMBRE DE 2025
L’AE FS Arrels té una àmplia oferta per a l’alumnat de l’Escola Congrés-Indians, totes elles enfocades al creixement personal dels infants. Entenem que les activitats dutes a terme fora de l’horari lectiu han de ser un espai on els infants puguin desenvolupar la seva educació i el seu creixement integral. Són un bon espai per adquirir actituds, hàbits i habilitats, a més de servir a l’infant a trobar els seus interessos mentre crea i enforteix les seves relacions personals.
Enfocades a completar l’aprenentatge i el desenvolupament adquirit al centre durant les hores lectives, les activitats extraescolars proposades es divideixen en tres àmbits: esportives, culturals i de lleure.
Atenció personalitzada
Sempre amb l’objectiu del gaudi de l’infant, el personal de l’AE FS Arrels els acompanya amb respecte en el procés natural de cadascú, i serà un suport en la gestió de les emocions. Els i les monitores de l’AE FS Arrels tenen una àmplia experiència i formació i, igual que les empreses especialitzades amb qui col·laborem, són properes, amb habilitats personals per acompanyar els infants i joves en el seu creixement personal i d’autoestima.
OFERTA D’ACTIVITATS
Infantil | Primària | |
---|---|---|
Piscina | Dibuix i còmic | |
Deixa volar la creativitat | ||
Capoeira | ||
Robòtica | ||
Bàsquet | ||
Pàdel | ||
Piscina | ||
Vòlei | ||
Futbol sala |



