Després de dues setmanes llargues, el primer equip de l’AE FS Arrels es retroba amb la competició de futbol sala, i ho fa amb una cita tant complicada com atractiva: la visita a la pista del líder del grup 2 de la Tercera Divisió estatal, el Sant Joan Despí. Des que va caure a la Copa Catalunya en mans del Canet, de Segona Divisió B, el 19 de febrer, l’Arrels espera amb candeletes tornar a toca pilota per treure’s l’espina i demostrar, de nou, la seva vàlua.

L’ajornament del partit contra l’Alforja i la suspensió de tota la competició federada de futbol sala el cap de setmana passat han permès al primer equip groc-i-blau descansar, recuperar forces físiques i mentals, i afronten la jornada 20 amb energies renovades, i amb l’objectiu clar: tornar a guanyar. Després de quatre partits sense conèixer la victòria (tres de lliga i un de Copa Catalunya), els de Fran García volen sumar els tres punts aquest dissabte a les 20h, al CEM Ugalde contra el Sant Joan Despí, en un dels partits més difícils que els queden. I és que tot i que fa unes setmanes va tenir un parell d’ensopegades, el Sant Joan Despí és un líder sòlid, i encadena ara tres jornades guanyant. Tot i això, en el record hi ha el partit de la primera volta, en què els groc-i-blaus van ser un dels dos únics equips que van puntuar contra els del Baix Llobregat, gràcies a l’empat a dos aconseguit al Bon Pastor.

El Sènior B rep aquest diumenge un rival directe, l’Estel Vallseca, amb cinc punts més que els groc-i-blaus, amb l’objectiu de recuperar el camí de la victòria. El Sènior C, per la seva banda, visita la pista d l’Acció Sant Martí, un equip de la part alta, però que arriba després de guanyar només un dels últims tres partits.

També té una cita complicada el Juvenil A, que després de sumar un punt dels últims sis possibles, rep l’Athletic Vilatorrada, que encadena tres victòries i un empat. Tampoc tindrà les coses fàcils el Juvenil B. L’equip que entrena Miguel García juga a la pista del CET10 amb la urgència de tornar a guanyar després de quatre jornades sense fer-ho.

Enfrontaments directes per aconseguir els objectius

Després d’un empat i una derrota, el Cadet A buscarà el triomf en una pista difícil, la de l’UBAE Les Corts, un equip que compta els partits del 2026 per victòries a excepció d’una derrota contra el líder. Partit important per al Cadet B, que rep la visita del Martinenc, un rival directe per l’ascens. Els del Guinardó són quarts amb 32 punts, a només tres de l’Arrels, que en té 35.  Els d’Adri de la Guia estan fent una temporada espectacular, i aquest cap de setmana té una oportunitat important per deixar enrere un rival directe.

També té un partit de màxima rivalitat, però per la part baixa de la taula, l’Infantil. L’equip que entrena Marc Sánchez juga contra el Barri Riera, perseguidor de l’Arrels a només tres punts. L’Infantil ocupa, a hores d’ara, la primera plaça del descens, però a només dos punts de la salvació.

Després de quatre empats, l’Aleví encara la jornada amb ganes de sumar els tres punts, tot i que el rival és un equip de la part alta, l’UBAE Les Corts. Els barcelonins són quarts, però arriben després de la primera derrota en set jornades.

I el Benjamí vol deixar enrere l’última derrota amb un triomf contra el cuer, el Ciutat de Granollers, que encara no ha sumat dos punts en aquesta segona fase.

HORARIS CAP DE SETMANA 

COMPETICIÓ FEDERADA  – Jornada 17 

DISSABTE 7/03

14:45h CET10 – Juvenil B – Col·legi Padre Damián Sagrats Cors (Barcelona)

15:30h Ciutat de Granollers – Benjamí – Pavelló Municipal de Granollers (Granollers)

17:30h Acció Sant Martí C – Sènior C – CEM Bon Pastor (Barcelona)

20:00h Sant Joan Despí – Sènior A – CEM Ugalde (Sant Joan Despí) – jornada 20

DIUMENGE 8/03

9:00h Cadet A – UBAE Les Corts – IES Príncep de Viana – Pegaso (Barcelona)

10:15h Cadet B – Martinenc B – IES Príncep de Viana – Pegaso (Barcelona)

10:30h Juvenil A – Athletic Vilatorrada – CEM Bon Pastor (Barcelona)

11:30h Infantil – Barri Riera – IES Príncep de Viana – Pegaso (Barcelona)

12:15h Sènior B – Estel Vallseca – CEM Bon Pastor (Barcelona)

12:45h Aleví – UBAE Les Corts – IES Príncep de Viana – Pegaso (Barcelona)

COMPETICIÓ ESCOLAR – Jornada 7 (F2)

FUTBOL SALA

DIVENDRES 6/03

18:00h Sant Miquel – Prebenjamí A – Col·legi Sant Miquel

18:15h Prebenjamí C – Carlit – Escola Arrels

18:30h San José – Aleví A – Col·legi Salesians Bosco Rocafort

18:30h La Salle Gràcia – Menuts C – Escola La Salle Gràcia

19:15h Aleví C – Artós – Escola Arrels

19:30h La Salle Gràcia – Prealeví A – Escola La Salle Gràcia

20:15h Prealeví B – Tabor – Escola Arrels

DISSABTE 7/03

9:30h Benjamí A – Aula – Pista Canòdrom (Tennis Meridiana)

10:30h Cadet A – BFIS – Pista Canòdrom (Tennis Meridiana)

11:00h Pare Manyanet Sant Andreu – Menuts A – Escola Pare Manyanet Sant Andreu

11:30h Preinfantil –  Escola Proa – Pista Canòdrom (Tennis Meridiana)

11:30h Bac de Roda – Menuts B – Escola Bac de Roda

12:30h Aleví B – Tabor – Pista Canòdrom (Tennis Meridiana)

12:30h Menudets B – Acció Sant Martí – Escola Arrels

12:30h Babar – Infantil – CEM Guineueta

El Cadet B, el Benjamí B i el Prebenjamí B tenen els partits ajornats.

El Menudets A té jornada de descans.

VOLEIBOL

DIVENDRES 6/03

18:00h Salvador Espriu – Infantil – Institut Salvador Espriu

DISSABTE 7/03

9:00h Col·legi Canigó – Cadet B – Col·legi Canigó

13:15h Cadet A – Institut Goya SPOT – IES Príncep de Viana – Pegaso

14:30h Aleví – Montseny – IES Príncep de Viana – Pegaso