El quartet Benjamí de l’AE FS Arrels ha acabat en tercera posició del Campionat de Conjunts de gimnàstica rítmica, després de disputar-se les tres fases.
El quartet, format per Sofia Horas, Thaïs Toulliez, Alba Larre-Borges i Lucía Caballero, ja havien pujat al podi en la primera fase, celebrada al mes d’abril, i han aconseguit la tercera millor nota en el global de les tres fases. Tot i això, una errada en el càlcul de la puntuació final va impedir al quartet de l’Arrels pujar al podi el dissabte 24 de maig, dia de l’última fase, i la comunicació s’ha fet a posteriori.
A més, els altres dos quartets i dos conjunts han fet un bon paper, amb una clara millora amb el pas de les fases, i han acabat oferint un bon nivell en el debut del club en les competicions del Ceeb.
Enhorabona!